to all readers,do leave me your comment or suggestion at the shout mix or juz comment it on my entry..i really appreciate that and hoping that i could blogwalking to yours... =)

Ahad, Disember 27, 2009

H.E.A.R.T. A.N.D. S.O.U.L


hmm...tetibe malam ni ade mood nk tulis blog..
nk mrepek,mrapu n mraban jap kat cni..
hua3!

actually,aku nk upload gambo nieh..
nk mintak kumen...
kpd owg yg taw kewujudan blog inilah..
ha3...
sbnrnye nk merahsiekn tp da tkantoi sudaa....
sendiri kantoikn..
hehehehe!
so,amacam gamba seblah ni??
santekkk kan???

i likeeeee,,,,,,,,

haha!
neway,let me introduce u to my best fwends...
dr kiri:yaya,nana,azman,fera,fami n lastly aku...
amacam???sweet x kitowg bli baju kapel eventhough ktowg xkapel??
seriously,stlh jumpe dowg ni baru la aku paham erti psahabatan..
bkan bmksud aku xpaham yg b42 dis tp sbb dowg ni mmg sgt2 sekepla ngan aku n dowg trime aku seadenye..
dats whut i like...

by da way,sbnrnye geng aku ade ramai ag..
cume dowg tade dlm gambo ni..
to yani,niza,dayah,day,aili,atik,linda n ella,aku ssssaaaaaayaaanggg kowg taw!!
kowg la penghibur aku n penaik smgt aku n nana nk g klass..
hahaha!(at least for the time being la...)
ok la guys,len kali i upload byk2 ag pic,ok??
i mmg skepong begamba..
ha3..

Tiada ulasan: