to all readers,do leave me your comment or suggestion at the shout mix or juz comment it on my entry..i really appreciate that and hoping that i could blogwalking to yours... =)

Rabu, April 28, 2010

aku suke.............

aku ske warne merah,itam,putih pink...

aku ske makan nasik ayam penyek(pecaye ataw x,ni la satu2nye menu nasik yg aku bley abeskn kalo p makan kt restoran),nasik ayam,fastfood(u noe,mcdonalds,KFC,pizza hut,burger king tu sume da jd makanan ruji aku)n yg pling irresistable is sushi..
huhuhu!

kalo waktu lapang aku ske berfacebook,update blog yg xseberape,jalan2(walaupon xbli ape2),xpn shopping...asalkn kua dr hostel @ rumah la..aku xreti dok diam..paling3pon nnt aku akan bace novel yg berlambak2 kt umah aku ni..kalo xnovelpon,komik abg n adk aku bli..pcaye x kalo aku ckp umah aku ni cm comic paradise?xpe2..dipost yg strosnyeaku uploadkn nnt 'library' umah aku k??

sukan plak,aku ske olahrage,,,sgt2 ske!fyi,aku ni dak short distance..plg jaoh aku bley tahanpon 400m..but i like lari pecot,,dlu kalo kat skola,event yg aku slalu pgg: 100m,4*11m,4*400m n lompat tinggi..hellyeah!aku terer lompat tinggi..plg tidakpon rekod aku jd johan daerah kuala slangor if im not mistaken 2 kali kowt..

kalau lagu,aku men taram je..sume jenis lagu aku dengar..even lagu b4 ayah aku lahir dlupon aku tibai dengar gak..ingat aku xknal ke b.j. thomas,the platters,micheal learns to rock,abba sumer tue??jgn men2 babe~asal menepati jiwe aku la..but not head banging ok?..kalo lagu jenis2 cmtu mmg migrainla kau dgr..

artis plak??hmm..soal artis ni mmg aku xpnah amik tawpon..kalo aku skepon,sekadar pade muke..name die kompem la aku xpnah ingat..aku xske sgt amik taw pasal hiburan ni..dorg da kawen ke,da cerai ke,da dpt anak ke...ape aku kesah?ade dowgg kene mengene dalam idop aku??kamon la wei...kite idop kt dunie nyate..persetankn itu semue!(ceh!dramatik plak)

ape yg aku bwat kalo aku tension?hmm..soklan yg baik skali...besenye aku marah...mood swing..so kesian la pade owg sekeliling aku..xpasal2 kene bambu ngan aku..kalo xpon,aku tdo...paling trokpon aku akan keluar sowg2..amik angin la konon..
hahaha!tadela..aku prasan prangai aku yg 1 ni pon lepas aku dikecewekan oleh chenta pertame aku..hehehe!aku kuar g klcc sowg2..merayau xtentu pasal..padahal tade mendepon nk bli..saje sbb tamo dok kat umah..

channel kat astro?aku ske tgk muvie..so besenye channel HBO,CINEPLEX xpon STAR MOVIE je la..tp channel katunpon aku layan gak..kalo ade cite hannah montana or wizard of waverly place or yg same waktu dengannye..paling x pon aku tgk AXN,HALLMARK xpon channel ape ntah kt 711 tu..

aku mmg kaki wayang..sgt2 ske kalo owg ajak aku tgk wayang..in fact kalo kat kolej pon,aku slalu kua mcm menjadi kewajipan utk aku tgk wayang..sampai kadang2 g MBO CINEPLEX kt taman u tu,sumer cite die aku da tgk..xkesahla cite ape2pon..tp bkan citte cine la..xminat sgt..cite melayupon xslalu sgt g tgk..sorry to say la..kalo aku tgk jalan cite die cm gempak,baru aku g tgk..

barang2 kesayangan aku:-hp aku(cant live without it even for 5 seconds),laptop aku(walaupon lately die da pandai bwat perangai sampai aku rase nk bli lappy baru-VAIO),n my broadband(even die lembab gile sipot varvi)..

umm...owg yg paling aku windu skunk??of coz my mum la~~windula nk dgr die bebel2..agpon umur aku da mencecah doploh an?agak2nye kalo mak aku masih ade,mesti aku xpenah merase nk kapel2 an??hehehe!kompemla..mama strict kowt...tyme blaja xbley nk menggatal katenye..tp aku da doploh skunk..n if mama ade,mesti aku bley kongsi sumer rahsie2 pompuan aku ngan die ann?n yg plg bez skali,xpayahla aku ngan kakak aku berebut nk p hantar baju setiap kali b4 raye cuz my mum is THE BEST TAILOR!!nk wat cmne..bakat die xdiwarisi oleh kami adik bradik la..

sbnrnye..aku tataw nk tulis ape..aku bowink..tu yg aku membebel pasal stuff dat i like tu...xpe2..pasni aku bebel pasal stuff dat i dun like k??

Tiada ulasan: