to all readers,do leave me your comment or suggestion at the shout mix or juz comment it on my entry..i really appreciate that and hoping that i could blogwalking to yours... =)

Isnin, April 19, 2010

A.Z.A.M???

Alkisah

aku nk amik lesen kete sbnrnye..

kalo mengikutkn cdgn awal,aku nk amik tyme cuti ni...

tp ntahla...

cm xsempat je rasenye..

walaupon cuti 3 bulan...

so,aku ingat nk blaja dolu ngan akak aku...

elok plak akak aku keje ann??

haish..make dgn ini,die menyuroh aku blaja ngan daddy aku..

adoihhhhh~~

ni yg taley jadi nieh...

kalo blaja ngan daddy kompem la aku kene heart attack...

hahahaha!

mane x nyew...

die ske la sgt men terjah2...

tgk akak aku blajo ngan die dlu pon,aku yg sakit jantong~~

yg paling xlarat tu kalo die membebel aww...

(ha....jgn ingat owg laki xmembebel k??aku da ade bukti aww...)

harini merupekan hari isnin=hari ke-4 aku dok kat umah..

mission tyme sok umah:

  • nk blajo bawak kete
  • nk blaja masak(hehe!amush kite nk oreo cheesecake...itupon kalo kite da pandai la ye??)
  • nk bli spek baru(amush ckp spek kite cm dak nerdy~~)
  • nk jogging ngan daddy pg2,men basket ngan adik aku(smlm baru bli bola baru) n men badminton ngan akak aku tiap2 ptg
  • n lastly,aku nk bli kasut idaman aku....
utk kesemue mission ni,cme kasot je yg bjaye aww..

hehe!tu pon abes dwet biasiswa aku..

yg spek tu plak,tunggu amush dtg KL la ngan kyo..

ingat nk bli same2 ngan die..

tupon kalo sempat la..

kalo x,maknenye sem depan la baru bley bwat..

Ye perihal besukan tu plak,kite serahkn aje pade takdir ok??

Xmo prot lipat2 daa...(jgn ingat aku kurus aku tade prot taw!!siap lipat2 ag tu...)

Hmm..beklah!mulekan azam baru!

Kite start wat esok jew la ea??

Ahahaha~~<3

Tiada ulasan: