to all readers,do leave me your comment or suggestion at the shout mix or juz comment it on my entry..i really appreciate that and hoping that i could blogwalking to yours... =)

Jumaat, April 23, 2010

D.A.T.E A.T T.I.M.E.S S.Q.U.A.R.E

semalam aku g time square..
ngan MUSTAQIM n KYO..
jalan2 xde arah tujuan..
but still happy...
sbnrnye asal dapat spent tyme ngan die je aku da epy da pon..
1st kedai yg kitowg masok,kedai sony..
hmm..
bak kate AMUSH, KYO ni kalo masok kdai sony mmg lupe diri..
*mmg pon...hehehehe!
yg beznyew,spanjang aku g ts ni,xpnah skalipon tegerak ati aku nk masok kdai tu..
hehehe!
tp smlm aku masok,tetibe aku bkenan kt satu laptop tu..
*memandangkn laptop yg aku gnekn skunk asyik wat hal je la ann,tu yg bpaling tadah..
laptop SONY VAIO model VPC CW25FG...
kaler pink..
so cute!!!!

demn!!
*mahu yg itu juge nnt!

xpe la..
tunggu aku jd owg kaye nnt,aku nk bli lappy tu..
wait for me honey~~



amacam??lawakn laptop idaman aku??




da abes jalan2 kt kdai sony tu,ktowg bjalan la tanpe arah tuju...
alasannye nk cari kdai spek..
nk wat spek aku..
aku nk bwat spek bingkai putih..
tp yg bingkai putih sume besa...
xde yg saiz aku..
pusing punye pusing,last2 tjumpe kdai nikon...
*sumpah aku xpnah taw ade kdai nikon kt dalam ts tu...hahaha~
akupon dgn hati yg bebunge2,masokla kekedai tu..
excited gile..
lg excited kalo dapat mmbeli sebijik kamera nikon..
bley aku bwat kamere tu sbg barangan mainan aku..
taget awal>D90..



inila kamera idaman aku...cm kamera atok..cme aku da lame ngidam menatang ni b4 aku taw atok pkai ni..



disebabkan aku ni baru je nk bjinak2 ngan kamera make akupon menurunkn taget kpd>D3000
ni plak kamera yg kelab fotografi gnekan..



xkesahla..
asal dapat sbijikpn aku da puas ati...
selepas dapat penampa dlm 3-4 kali dr AMUSH,(yg kononnye nk sedarkn aku spy kembali ke dunie yg nyate) akupon (sbb da bowink sgt tatw nk wat ape) ajakla die n KYO p tgk wayang..
*walaupon pade mlenye dowg xmo,bile aku ckp nk blanje,laju aje nk...haish...  
abes tgk wyg,aku amik kptsn nk balik sbb t kalo lambat sampai,aku taley ikot family aku g makan besar..
almaklumla..
kakak aku baru dpt gaji..
disebabkn train nk menuju ke kl sentral tu ramai owg,ktowgpn nek la train yg belawanan arah tu..
*bkan saje2 buang mase k??
nk nek train ke kl sentral kt perhentian ape ntah sbb kt situ train xkn pnoh cm tin sardin..
sampai je kt sentral,tros pi bli tiket balik..
*setiap kali p bli tiket,mesti KYO yg blikn aww..bgs tol adik AMUSH ni..
sedey gile bile nk trun tangge nk p platform tu..
huhuhu!
yela..
dowg sbrg sane..
aku sbrg cni..
naseb bek train cpt sampai..
tp yg pastinye,walaupon bowink kuar smlm,tp aku epy sbb ade ngan AMUSH..
dpt spent tyme ngan die slen dr dok kt jaybee tu je..




Tiada ulasan: