to all readers,do leave me your comment or suggestion at the shout mix or juz comment it on my entry..i really appreciate that and hoping that i could blogwalking to yours... =)

Jumaat, Jun 04, 2010

~GURLS DAY OUT~

kitowg kuar nipon besebab...
sbb nk p tgk muvie act..
hehehehe!
tp da alang2 kuar tu,mmg nk shopping je ar kejenye...
hobila katekan...

kitowg gerak gerak dr umah pkol 4,muvie pkol 6..
sampai je kat depan JUSCO BUKIT RAJA tu,aku tgk ade kain rentang tulis MEGA SALE 23mei-22jun..
tros datang angin ahmar aku nk g bershopping sakan..
*padahal tyme tu dwet dalam poket,xde ar sampai sratospon..tp xpe..kad bank sentiase disisi..
muvie start lambat ag..
bowinknye pasal,akupon jalan2 la dlu ngan kakak aku...
jalan kat jusco,pastu da bowink jalan kat kdai2 luar..
singgah kat voir..
kasut die??
MAK DATOK!!!!50% OFF!!
mle2 aku tade la bminat sgtpon nk bli..
last2,ade la selai kasut tu yg menjadi pujaan ati..
dr lebey kurang RM80,aku dapat diskaun samapi jd RM34..
byk tu beze...las pair plak tu..
akupon bli spasang,kakakaku spasang..
*padahal awal cuti aritu baru je bli wedges..td bli ag..

pas abeskan dwet bli kasot,aku g MPH..
bli 2bijik bku SUDOKU..
fav aku b4 tdo...
mane xnye,asyik dok tgk angke je..
*well...bese ah,,,bdak bio ann?mane ske sgt nombo2 ni...
pastu kitowgpon masok la dlm panggung..
da due tyme..
abes je cite,gerak p shah alam mall..
nk survey madu aku..
mane ar taw still available an??
*madu..madu...mane la ko aku nk carik ni??
sampai pon aku tros p kat kdai yg menjual madu aku tu..
tanye gak..
satgi tokeh die ckp 600++
*gile ke ape??aritu amoi tu offer kat aku yg 1st hand punye RM680..xmasok akal btol arge die..
hampenye pasal,akupon masok ah reject shop..
seblah je kedai tu...
pusing punye pusing,satgi jpe selai baju kuning..
sweet sgt!sbb ade hooded skali..
dh tu aku tgk siap ade OFFER 30%!!
ape ag,aku tros capai g bayar..
hahahaha!
*ketawe evil

so kesimpulannye,kuar arini aku dapat spasang kasot,2bijik buku sudoku dan juge selai baju..
dwet juge abes...
bmulela musim hibernasi aku dirumah..




P/S: kasot baru tinggal dalam kete akak aku sbb nk sorokkn dr bapak aku..
kalo die taw kitowg p bli kasot ag,mmg naye la....
(mungkin rumah aku da plu ade closet cm KIMORA LEE kowt...hahahaha!)

Tiada ulasan: