to all readers,do leave me your comment or suggestion at the shout mix or juz comment it on my entry..i really appreciate that and hoping that i could blogwalking to yours... =)

Khamis, Jun 03, 2010

~P.S.P~

nila madu aku ye...

ahahahahahaha~
akhirnye ade jugak modal aku nk pos kali ni....
thanx to AHMAD MUSTAQIM yg sentiase sibuk dgn pspnye..
*dio xdepn ag psp nye...on da way je...

dr minggu lepas lagi makcik ni sebok la dok nk psp2..
*ala...cm bdak2 yg merengek2 nk susu tu...
pueh jugak la aku dok pkir cmno nk carik menatang tu..
mmgla senang..
p kedai yg jual video game ar kan??
xkn la kdai jual beskal plak..
tp masalahnye..
kami mencari psp yg 2nd hand punye..
so,al maklumla..
susa sket nk cr menatang tu..
len la hp yg 2nd hand..
so,akupon memulekan pencarianku mencari madu..
*bkan sng nk tgk pompuan nk tolong laki die cr madu...
nk wat cmno..
da naseb badan bemadu ngan mende xidop..
hahahahaha!


smart gak bile tgk skali skale..



mle2 tu,aku suro gak adik aku tanye mmbr2 die..
sbbnye??
mmbr2 adik aku ni bongok sket...
slalu jual barang2 xmasuk akal arge die..
murah gile kowt...
tyme aku form 5 dlu,ade ke mmbr die jual hp kamera n screen colour x sampai doploh hengget(klo xsala la..yg pastinye arge die ttp xmasok akal..)
aritu adik aku ckp,ade mmbr die nk jual RM300...
maw xgile bile si TAQIM tu denga..
kt ebaypon jual plg2 RM350..
akupon merisik berite btanye kabo..rupe2nye bdak tu da jual kat awek die merangkap kawan aku la jugak..
*hish...klo serang umah dio minx die jual kat aku bley x??

penjelajahan ditroskn ag apebile aku mengajak kakak aku pi plaza alam sentral a.k.a PAS..
ngan bapak akupon aku heret skali carikkn psp aku...hehehehe!
kawan adik aku sket punye kencing ckp kt sane byk jual yg 2nd hand punye..
pueh dok pusing2..
last2 ade satu kdai je yg jual 2nd...kaler itam..
arge die??? RM550...
*baik bli yg 1st hand tros...
smart ann??nk jugak la selai t..


pastu,da giveup ngan harge yg ditawarkn,adik akupon mencadangkn kitowg p ke shah alam mall..
baru aku tringat,,,
kt situ kire heaven gak la utk gamers2 ni...
puas aku tanye satu2 kdai..
*act,adk aku yg tanye sbb aku tataw pape sal mendealah tu..
last2 ade ar satu kdai tu jual 2nd hand...
tp tyme aku dtg tu tade stok..
yg adepon yg xley men download game...
cm xbez lak bunyinye..
tp bgos sbb die offer aku RM300 je...
tp bile pkir2 balik,xbez ah nk bli yg xley download..
bg aku,klo nk bli,bia tros puas hati..
tu prinsip aku dr dlu...
last2 aku tinggalkn no phone aku kat cine kdai tu..
dgn pesanan,klo ade stok t col la aku..
kompem aku bli punye..

tp,sampai ke hari ni xbebunyikpon phone aku..
*walaupon slalu bebunyik sbb mcg...
si TAQIM plak ngidam ala2 pompuan mengandung..
sian die..
tiap2 ari ngadap ebay tu..
siap mimpi2 ag aww..
so,sblom die demam,akupon usha2 ar mudah.com tu...
KYO ckp cbe try cr kt ctu ngan kt lowyatt..
alhamdulillah..
ade ar satu tu..
tp aku ngah menunggu ke kompeman beliau bahawe bende tu still available...
gile ann aku nye journey??
pnoh onak dan duri..
ape2pon,wish me luck la ye..
smoge owg tu nk jual menatang tu kt aku..
kalerpul....warne biru chantek...



Tiada ulasan: