to all readers,do leave me your comment or suggestion at the shout mix or juz comment it on my entry..i really appreciate that and hoping that i could blogwalking to yours... =)

Selasa, Julai 20, 2010

6. B.U.L.A.N

walaupon agak lambat gak aku post kn sal mende ni,tp aku xkire..
nk pos jugak..
da 6 bulan da aku ngan amush~
pejam celik pejam celik,kejap je rase..
macam2 da kitowg lalui besame..
ups and down..
share happiness same2...
gadoh tu xyah ckpla..mcm2 versi gadoh ade..
bak kate yani "korang ni bile aku tanye asyik gadoh je...."
haish~
nk wat cmne..da jadi hobi la cik yani..
klo xgado tu,mknenye bkan amush n jujue la..
shuk plak ckp "kowg ni cm xkapel je.."
amushnye jawapan:xkan la klo kapel nk bkepit 24 jam.
btol gak tu..
t die boring plak tgk mke aku..
tp yg plg utame,aku boring tgk mke die..
*duuuhh!
ahahaha~
kitowg celebrate 6bln kapel ni ngan tgk despicable me..
ala...kn ade post yg aku ckp nk heret die same2 tu..
ha..
yg tu la..
sbb tu sgale mende comel yg die ckp dalam tu aku donlod...
memori ma..
dalam hp die pon aku sumbat..
*jgn buang aa.....u dont like when im turning purple(bajet barney ah??)
papepon,time kasih bdak gemox utk 6 bulan ni..
nnt saye tampa awak ag...
*kowg xkn paham~

2 ulasan:

nur maisarah berkata...

juju hati ada bunga bunga cinta sehh........ hakhak.. :PP

JuLiaNnE JiTChiE berkata...

salah la cik azeya...
hati bunga2 api okei??