to all readers,do leave me your comment or suggestion at the shout mix or juz comment it on my entry..i really appreciate that and hoping that i could blogwalking to yours... =)

Khamis, Julai 29, 2010

masalah

dunie ni..
mmg xkan abis ngan masalahkan??
maslah kite..
dan juge memikirkan masalah owg len..
dem!nape nk kene pkir plak ann?
dh kawan...
xkan la tyme hepy je nk ngan dowg kn??
bek xyah kawan cmtu..
bwat senak otak je..*btol ke ayat yg aku gne?
last week,aku pning pkir masalah aku..
aku ingatkn da abes la zaman pening2 ni..
dis week plak,pning pkirkn masalah mmbr2 aku..

haish~
dunie2...pnoh cabaran...

tp xkesahla...nk bwat org hepy bkan sngkn?
tp xpe..
bg aku,aku ske tgk org sekeliling aku hepy..
asalkn dowg hepy..t aku bley tumpang sekaki hepy..
hopefully plan nk p air terjun n bbq tu jd la...
sian shuk....
semangat je die nk g..
xpe shuk..
aku akan tolong ushekan mende ni sampai jadi okei??
hope sume org have a really gewd tyme dis weekend~


2 ulasan:

nur maisarah berkata...

bestnye air tejon..........huhu

JuLiaNnE JiTChiE berkata...

mau itot kah?
mau itot jom aje...
bonet masih kusung~