to all readers,do leave me your comment or suggestion at the shout mix or juz comment it on my entry..i really appreciate that and hoping that i could blogwalking to yours... =)

Rabu, Julai 07, 2010

sensitif..

ok...
bkan nk cite ttg aku yg berhati taman rame2 mahupon taman rosidah utame..
aku nk gtaw yg kaki aku ni sensitif..
apsal aku ckp sensitif??
sbb kaki aku ngade2,ok?
jalan kat simenpn xbley..
lantai berhabuk sket,mle la mengelupas..
nyampah aw...
pnat nk jage..
cbe jd cm tubuh bdn aku yg lain..
walupon tlinge dan juge leher aku sensitif,at least sng aku nk jage..
xpyh pkai rantai mahupon anting2..
ngade btol..
pkai rantai ngan anting2 yg murah,mule la leher tu jd merah..tlingepon bengkak..
konon leherr owg kaye ahh?
susah je..
next tyme kalo nk sensitip2 ni,p sensitip sowg2...
malas aku nk pujok!

Tiada ulasan: