to all readers,do leave me your comment or suggestion at the shout mix or juz comment it on my entry..i really appreciate that and hoping that i could blogwalking to yours... =)

Khamis, Ogos 26, 2010

aku suke membace~

da lame aku xapdet blog aku..bile apdetpon mende mrapu2 je aku tulis..lately plak aku slalu dok ngusha blog
zackzukhairi nieh..

besh sgt blog die..salah satu sebab aku ske dok skodeng blog die sbb die ske cite pengalaman zaman bdak2 dlu..walaupon umoq aku ngan die bebeze tp aku rase zaman bdak2 aku ngan zaman bdak2 die xjaoh beze manepon...aku tgk die da macam artis pon ade..ramai giler follower die kat blog(yg aku rase kebanyakkannye terdiri dari cik aweks2)..xtgk lagi kalo kat fbook..hehehe!aku add die kot..bile skali die post status kat fb je,mau cecah puluhan org yg dok like status die..*jeles jap~


hahaha!actually,aku agak kagum la ngan beliau sbb blog beliau sgt3 menarik utk dibace xkire ape jantina pon kowg-xkesahla laki ke pompuan ke,kalo kucingpon reti membace,jantan betinenye type jantinapon bley masok skali..xtmasok lagi ngan yg ala2 pompuan mahupun yg hidop di 2 alam..

aku sangat2 la beharap satu ari nnt blog aku akan meletop2 cam blog die..ceh!stakat tulis diari je pe barang??tulis2 pastu kene fire ngan memember kat kelas..duhh!tp niat aku awal2 lahirkan blog ni setelah 9 bulan 10 hari aku ngandungkan die,adelah sbb xnk bg owg bace..(pe jadah ntah bwat blog tp xmo owg bace??)tp lepas ni aku nk spesifikkn entry2 utk blog aku ni..cthnye aku nk wat pasal pengalaman ataw tips2 sopping ke(yg mane aku taw pompuan mmg ske sgt klo tips2 ni ataw dalam erti kate lain,bace je lebey,bwat nye sendri2 paham la~) atawpon nk bwat blog pasal pelajaran ke(noobies?jadahnye jue?brape jumaat je lagi tinggal?)ok,,itu mungkin xkn blaku...xpon nk men jual2 barang je?

dem!aku kene carik idea ni!perah!perah!perah!(otak okei?pade sape2 yg agak2 bpikiran blue tu,sile antok pale kat dinding laju2 dengan kadar 180km/j-bulan pose kot..)hmmm..xpe2..aku nk start idea baru ni tyme cuti mid-sem ni..nk bwat skunk,mwa mati aku...bederet2 kot test yg menunggu..ckp pasal test ni,nk tanye sket..btol ke kalo:
1 test=test
banyak2 test=tests? sure xde tetinggal ape2 huruf kat ctu ea?
ok teeetttt!!top cite..

so azam baru aku dibulan syawal t,aku nk renew blog aku..hahaha~jd ataw xtu,blakang cite..yg penting,nk nulis kene banyak idea..bwat pase skunk ni aku hanye memikirkan:
test nobel-iaitu esok
test protein separation-27/8(gatai2 nk p amik test awai..padan mke!)
test fisio-30/8
tutorial bioinformatics-1/9
n lastly test komputer...hahaha!pe lagi..test komputer utk lesen mandu ah..doakan aku lulus aww..dapat je lesen,mmg aku bawak mai kete sebijik ke utm ni..kompem langkah panjang pasnieh(-_-')..sedangkan kyo yg dok kolej da kompem2 jauh giler dari kolej aku tu pon bley dikatekan tiap2 ari kitowg dok kua(ngan alasan saho),apetah lagi kalo aku ade kete n lesen sendri...mmg xdok kolej la jawabnye..aku nk kua sowg2 pon bolei...(nk balas dendam sbb slalu kene tinggal)ahahahaha~

so,papehalpon,doakan aku excellent dalam kesumer test2 yg ade ea?dapat dekan sem ni,masyuk kot..okei,itu hanye angan2 minah jenin je..abaikan..

Tiada ulasan: