to all readers,do leave me your comment or suggestion at the shout mix or juz comment it on my entry..i really appreciate that and hoping that i could blogwalking to yours... =)

Ahad, Ogos 01, 2010

~boNdE aYaHanDA~

patotnye post ni aku bwat 2 hari yg lepas..
tp disebabkan sebok ntah-ngan-ape-ape-bende-ntah,aku xsempat..
*alasan giler ann?padahal post len bley plak aku taip awal2..
sbnrnye bkan ape...
cme mencari mase dan mud yg seswai utk kongsi masalah ni ngan encik blog ni..
actually,on 30/7 aritu,genap 7 tahun aku jadi piatu..
*correct term ke?akupon xpasti..
aku dapat msg dr ayahanda(gler klasik ah) bebunyik
"lepas sembahyang maghrib bace yasin utk mama gnap 7 tahun harini"


ayahanda jgn wiso...
anakanda xpnah lpe bwat bende tu tiap2 taun...
mmg da sedie set kat handphone utk ingatkn anakanda..
n yg pastinye,stiap kali 30/7 semenjak 7 tahun yg lalu,mmg aku xpnah lpe utk sedekahkn yasin utk bonda..
kalo la bonda ade,mesti aku xcite sume masalah kat encik blog ni..
mesti bley minx bondenye tunjuk ajarkan??
tp nk wat cmne,ALLAH lebey syg bonda..
bonda mesti epy kat sane kan??
xde sakit2..
xde inject2 ag..
xde kuar masuk ospital..
xpe..demi bonde,kite jadi kuat ok??
bonde xde,tp ALLAH masih ade utk kite..
n utk 21/8 ni,ayahanda menyambut hari lahir beliau yg ke-57..
n yg ke-7 tanpe bonde..
nk taw x,bonde ngan ayahanda kongsi tarikh lahir yg same...
besh kan??
cm sweet je rase...
next plan:nk blikan adiah ape utk ayahande ekk??

Tiada ulasan: