to all readers,do leave me your comment or suggestion at the shout mix or juz comment it on my entry..i really appreciate that and hoping that i could blogwalking to yours... =)

Jumaat, Oktober 15, 2010

No mOrE JalaN2

heyyy hoo!!
baru pas balik dinner..
pergh~skunk g dinner da tamo jalan kaki da...
da ade kenderaan la katekan..
ebat tu tade la ebat sgt...
tp boleh ah kan??ok,aku paam kowg teke ape..
aku bkan nek ketepn ok?
aku men beskal je skrg..
hanye gamba semate2..diulangi,ini bkan aku..aku lg hooottt,ok?

xmen la kete ataw moto..akukn pencinte alam..
*ceh!sbnrnye tade dwet nk angkat kete~lesenpn xlepas ag..
ok,demi menyedapkn hati sendri,aku ckp la kat diri aku,
"xpela jujue...basikalpn kenderaan jugak...selalu naik,nnt bleh kurus~kete tu stakat tekan2 minyak,tuka gear..mkin gemok adela.."

go juju!
hehe!sbnrnye entry ni tade la nk ckp papepon..
cme nk gtaw yg aku dah ade beskal..
time kaseh pade era ngan ana yg bg aku pinjam beskal kowg..

p/s:ptg td men beskal..rase cm diri ini sgt hot sbb owg pndg2..ke aku g men beskal xkai suar??dem!yaya ckp trun 1 kilo...klo sbln aku men beskal,nmpknye berat aku jd 10 kilo je la nnt..okeh,meh kite bayangkn...
oh men!yaya!!esok kensel men beskal!!

Tiada ulasan: