to all readers,do leave me your comment or suggestion at the shout mix or juz comment it on my entry..i really appreciate that and hoping that i could blogwalking to yours... =)

Isnin, November 15, 2010

hErO bASkeTbALl

aku tataw ape yg mmbuatkn aku rase hepi tibe2.
yg pastinye,smlm aku bkak fbook..
aku jpe senior akunye fbook..
khairul bahrin namenye..

aku knal diepon sbb die faci aku time orientasi form 1..
die form 5 tyme tu..
almaklumla,setaun je dapat knal ngan die..
tade la knal sgtpon actually..
tp ade samting dalam diri die bwat aku minat kat die..
n fyi,sbb die jugak la aku start men basketball dlu..
bongokkn??

tp bile aku da start men basketball,aku jpe ngan owg len..
bkan nk kate kacang lpekan kulit..
aku xpnah lpe kan sape yg initiate aku utk men basketball ni..
tyme aku wakil skolah utk basket daerah,aku sowg je bdak form 1 yg ade tyme tu..
aku tade la teror sgtpon..
tp sekadar menimbe pengalaman je tyme pegi tu..
nk dijadikan crite,mase wakil daerah tu la ade sowg mamat ni bkenan kat aku..
(bkenan ke?pasan sunggoh aku ni..ahahaha)
tadela..
dr cite yg aku dgr,die dok tanye kat cikgu pengiring aku sal aku..
mamat ni bdak skola aku jugak la..
tp tyme aku form 1,die form 4..
mude staun dari KB(khairul bahrin)
mungkin die pasan aku sbb tyme tu aku byk mkn kot?
xpon sbb comot yg keterlampauan?
xkesahla..yg pastinye beberape minggu pastu die jage klas aku tyme prep malam..

ntah ape yg menariknye ngan aku,ktowg start balas2 surat..
mule2 tu,aku ingat as adk abg je..
tp lame2 tu,layanan die jd len..
dipendekkan cite,tyme die form 5,die makin jaohkn diri dari aku..
yg aku taw,die minat kat akak dorm aku ni tp akak dorm aku salah tafsir ingat aku ngan die kapel.(kot??)
last2,ktowg lost contact cmtu je..
tp tyme die grad,die grad kat UTM skudai..
kebetulan aku uruskan bab2 amik gamba ni..
so,cm bez gak ah sbb dapat jpe balik..

ehh!asal aku taip pepanjang ni?
act,aku cme nk katekan yg menjadi penyebab aku utk bermain dan berhenti main basket ni,jejake 2 org tu..
KHAIRUL BAHRIN dan LOKMAN HAKIM..

p/s:aku da add da abg KB tu..hopefully die approve..he look sooooooooooo cute now!
aku xkesah la kowg nk ckp mate aku ni cmne..yg penting aku taw die kiut miut..ahahahaha!

Tiada ulasan: