to all readers,do leave me your comment or suggestion at the shout mix or juz comment it on my entry..i really appreciate that and hoping that i could blogwalking to yours... =)

Khamis, November 04, 2010

o0Oo0hHh tUNa~


ohhh!aku sgt sukekan tuna!nk2 yg pedas kaler ijo pekat tu..ngan kaler biru juge!!


mase skolah:
zaman2 xde duit sgt..walaupon aku dpt biasiswa kecil psekutuan,aku adelah antare yg sengkek kt skola dlu..tp sengkek2 akupon,loker aku pnoh ngan stok mknn..almaklumla..aku bknannye mkn sgtpon kt dewan mkn tu..bkan memilih tp xske rush2 semate2 nk p mkn..aku lebey rele tdo dr g mkn..cme yg wajibnye utk aku trun brekpes..
ayah aku ske blikn aku tuna jenis ni..nipon sedap gak sbb ade biskot skali!


alkisah,klo aku bli tuna ni,kompemla kne ade roti skali ann?da la maal..mmg nk sorokpon taleh..bau tuna smpai dorm seblahpon bleh hidu..nk2 yg idung kuat membau cm aku ni..pergh!!azab!sbb ape?da owg bau,kne la kongsi ann?xkn nk mkn sorok pale dlm loker?n kongsi tuna la yg plg aku xske nk2 bile ade owg yg amik roti skeping,tp tuna die amik xhengat!!cm die sowg je reti mkn..

zaman matrik:
kesukaan aku thadap tuna ni makin menjadi2 bile masuk matrik..yela..dapat dwet pree kn??bez la nk enjoy bagai..tp yg xbeznye,rumate aku dlu xske bau tuna..hanyir katenye..die xdela jenis yg xske smpai nk muntah,cme aku paam2 la klo nk mkn,aku dok luar bilik..sampai pnah ade satu ari tu,aku gaduh ngan kucing sbb die sebok nk tuna aku..BENGANG taw x??siyot je..punye la banyak mknn,tp tuna aku jugak yg die aim..

zaman uni:
da lame xbkecimpung dlm bidang tuna ni..smlm rumate aku bli tuna..bau die,peeeeeeerrrrggghh!!menaikkn nafsu aku..NAFSU NK MKN OK??jgn pkir bkan2..aku tampaq sat ag!so,tdpon aku bli la tuna+roti..sedapnye...cm dalam heaven bile mkn tu...tp rase kesian plak sbb rebit aku cm xsng duduk plak bile bebau tuna satu bilik..

p/s:ptot ke aku bg rebit aku mkn tuna?klo aku bg,nnt aku ngan rebit da setaraf da...lagi satu,mungkin aku nk tuna sbg hantaran kawin aku nnt..amacam?style x?

Tiada ulasan: