to all readers,do leave me your comment or suggestion at the shout mix or juz comment it on my entry..i really appreciate that and hoping that i could blogwalking to yours... =)

Ahad, November 28, 2010

oHh DoNiE~~

heh!ramai gak orang yang concern tanye haku bile maw carik pengganti..
okeh..ini jawapan aku ye..
"tak apela..buat mase ni aku tak nak pikir ape-ape lagik..kalau kate tibe-tibe ade orang datang umah masuk meminang,aku terime jelah.."
amacam?sadis tak jawapannye?
hahahaha!aku rase klaka...
bukan aku da giveup ke ape..
cume aku nak serahkan soal jodoh ni pade DIE..
mungkin aku akan dapat yang lagi baek..
tapi tak kesahla ngan sapepon yang pastinye aku taw die dah tentukan sumone utk aku..
lagipon,aku tade la desprate house wife sangat nak carik pengganti..
ingat senang-senang je ke nak bagi hati aku kat orang??

buat mase skarang ni,aku mawu hokus pokus pade rebit kesayangan aku..
mawu abeskan dwet aku pade mereka..
pastu nak gi spa..
nak gi mengurut..
dan juge nak gi GENTING HIGHLAND!!
sape sudi bawak dan blanje aku??

pee/ass:   aku rase kat pagar rumah aku ni kene letak signboard "anak dare untuk dikahwini..siape cepat die dapat.." hahahaha!terase diri ini amatla hawt setafff~

pee/ass 2: serius shit aku kene bukak buku balik on how to be single...hahahahaha!

Tiada ulasan: