to all readers,do leave me your comment or suggestion at the shout mix or juz comment it on my entry..i really appreciate that and hoping that i could blogwalking to yours... =)

Selasa, November 09, 2010

sms dulu,kini selama2nye cinta!


time nak start  

aku : aku lupe la cayang. esok nanti ingatkan la
die : tak pe. sayang btol2 ke main2 ? 
aku : btol2 la. kalau tak masekan aku sanggup temankan kau kat KLIA berjam2
die : aku pon kene sayang kau btol2 ke?
aku : ye la. kalau dulu main2 skrg kene btol2..

time declare

die : what are we doing anyway? are we serious? 
aku : i'm afraid i am ready to make that commitment. are you?
die : i think i am...
aku : nih bukan main2 tau. sbb i already promise meself, my next gf will be me wife tau..
die : and i promise myself my first bf is the one i spend the rest of my life with..

time couple

die : morning sayang. bangun2 dah pagi! 
aku : morning sayang. i dah bangun la..
.
.
.
aku : hai sayang. dah lunch?
die : tgh lunch. mkn byk la hari nih. you dah lunch?
.
.
.
die : nite sayang..
aku : nite sayang..

time screw up

die : you free? i nak ckp sth..
aku : buleh2. anything for you..
die : hmm...

interlude : die call terus ckp dah tak de feeling kat aku. haa??? dah la malam jumaat lak tuh... aku ingat lawak bodo tapi mmg screw up.. adeii..

time after that time

die : ...
aku : ...
die : ...
aku : ...

tade sms, tade call lagik. life aku kosong siut lepas tuh. bayangkan tetiap pagi ade org wish morning sayang dan tetiap malam ade org wish nite sayang lepas tuh dah tak de lagi. life kosong. jadik skrg nih tgh dok mengumpul kekuatan balik. iskk..

kuang3

Tiada ulasan: