to all readers,do leave me your comment or suggestion at the shout mix or juz comment it on my entry..i really appreciate that and hoping that i could blogwalking to yours... =)

Sabtu, Disember 25, 2010

CaRe KeJi uNTuK BaLaS DeNDaM!

setelah lebey kurang empat hari aku tak hapdet blog,meh sini aku nak buat entry yang gile sket...

CARA-CARA NAK REVENGE KAT BEKAS PASANGAN

*sejak akhir-akhir ni aku rase entry aku agak keji kan??sile angguk cepat seblom slipa adek aku yang bersaiz seploh masok dalam mulot korang..
ahaha~sebenarnye,aku da tade idea nak buat ape..
aku gugel-gugel,aku jumpe la entry pasal mende alah ni...cam hot je untuk dibincangkan ann?tapi pade sape yang rase diri tu baik cam aku,alim cam aku dan waras cam aku,sile abaikan entry ini..
kalau korang nak bace jugak,anggapla hiburan mase lapang ataw lege selepas berak(prasaan yang sungguh mengasyikkan pas berak ann?)okei,back to the topic,here it goes:

YANG PERTAMA:
Korang nampak tak ape yang aku cube sampaikan ni?kalau masih tak dapat tangkap,pi hapgrade kowangnye ram otak tu..awat lembab noo??care keji ini dilakukan oleh Valeria a. yang mintak clash ngan tunang die sehari seblom depa kawen sebab tunang die kantoi amik gambaq pegang buah didada seorang pompuan kat pesbuk...Valeria ni,pi potostet gamba tunang die pastu tampal kat seluruh Italy semate-mate nak bagitau orang ramai betape tak gunenye tunang die tu..oh ye,kowang xpaam ye ape yang die tulis tu??aku blaja bahase itali ni..meh aku translet.“Untung ada Facebook! Setidaknya saya boleh mengetahui bahawa 
kamu adalah pengkhianat, tepat sebelum menikah! Tertanda, bekas tunannganmu dan 548 tamu pernikahan,” .ha..jangan memaen...pesbuk ni memang tempat untuk mengantoi dan dikantoikan orang...so,ape lagi..kat pesbuk kan ade praibesi setting..pi la blok mane-mane orang yang korang rase nak blok..takkan tupon nak aku ajakan jugak kot??


CARA KEDUA:
*sile amik perhatian,,,spender ini BUKAN spender aku,ok??
oh,ni salah satu care keji yang kedue belaku kat Australia..pompuan ni pi amik spender pompuan simpanan laki die pastu pi lelong kat ebay..ape yang bagusnye ngan care ni,ko akan untung dan dapat dwet...lagipon,sluar dalam die bkan sluar dalam kaupon kan??

CARA KETIGA:
care ni khas untuk laki...kowang pi jual gamba bini korang yang hawt-hawt gitu...jangan la pi jual gamba die tengah berak ke hape..sape selere nak tengokpon...but ekceli,pompuan pon boleh je buat gitu..tapi kalau laki korang tu masih hot hensem dan tough la pas kawen ann?sebab setaw aku bile kawen je laki slalu jadi cik ROY...keh3

CARA KEEMPAT:
care yang paling kool sangat bagi aku..pekate kowang pi jual ex korang tu kat ebay?ahahaha~xpon klo nak men dalam negare je,kowang pi la jual kat mudah.my tu...cam dalam gamba ni,orang England yang buat..kalau tak salah aku name laki die Paul..die bley siap lebel lagi utk bini die(mungkin juge ex bini die) ngan label “tukang selingkuh, tukang bohong, serta isteri yang berzina”...tapi pastu sebab bengang nye pasal,bini die saman die...dapat la dalam £500,100.banyak tuh..kalao bli kasut maw berpasang-pasang kot dapat!!!

CARA KELIMA:
korang jual sume barang-barang yang menjadi kenangan antare korang ngan ex korang..macam kat atas ni aku ske ayat die..independence day..siap ade slogan tu.."everything must go!"..memang tekad abes nak delete ex die la dari ingatan ann?bahahahaha!klo aku yang jadik ex die,mau berapi aku tengok poster-poster cenggini..

tapi,ape-apepon bagi aku,cam aku cakap tadi la..entry ni sekadar gurauan mase lapang..sape nak ikot,ikot..tapi pade sape yang buat camni aku rase die tak brape nak matang lagi kot?be cool je beb...bak kate pepatah melayu,kumbang bukan sekor,tak dapat kumbang,lebahpon boleh...labah-labah juge besepah...erk~btol ke perirosak bahase aku ni?

pee/ass:sume peristiwe ni blaku kat obesi..tapi tatw la kalau kat malaysiapon ade gak yang nak buat camni..maklumla..zaman sekarang ni,jawe ngan mat sallehpon da taleh beze da..rambutpon da same kaler apetah lagi tang bijik mate yang bley dikalerkan asalkan ade dwet tige ploh hengget tu...

Tiada ulasan: