to all readers,do leave me your comment or suggestion at the shout mix or juz comment it on my entry..i really appreciate that and hoping that i could blogwalking to yours... =)

Khamis, Disember 09, 2010

GaDoH LaGi!!GuSTi-GuSTi!!TuMBoK-TuMBoK!!aYuH!!!


kelakar betol bile tengok pakwe/makwe gadoh..
walaupon aku tade kaitan camni,bile tekenang balik kenangan aku dan mereka-mereka,rase kelakar plak..
tapi tu la yang orang panggil pengalaman..
keadaan dalam bilik sekarang ni sangat tegang..
hahaha!
nasib baik la aku da telepas dari rase marah dan dimarahi..
sedih juge bile tidak ade yang memahami..
tapi alhamdulillah,sekarang ini aku happy..
terime kasih tuhan..
=)

pee/ass: mintak-mintak la rancangan nak gi genting highland tu menjadi..bleh jugak aku cuci mate sebelum melangkah ke dunie tension balik..
pee/ass 2: kali ni reason gadoh sebab facebook..ape-ape  saje lah labu...

Tiada ulasan: