to all readers,do leave me your comment or suggestion at the shout mix or juz comment it on my entry..i really appreciate that and hoping that i could blogwalking to yours... =)

Khamis, Disember 16, 2010

MaLaM iNi MaW TaCiNG-TaCiNG JuGe SeNTaP-SeNTaP

okeh,malam ni aku nak tacing-tacing sket..
nak sentap-sentap juge..
sile sokong saye untuk menyentap diri sendiri okei?

kawan-kawan aku cakap,aku jenis yang periang..
jenis yang senang buat kawan...
jenis yang bercakap tak berenti
jenis yang tak kering gusi orang sekeliling bile lepak ngan aku...
jenis yang  tabah..
jenis yang kuat semangat...

tapi aku cakap...
periang ke?
senang buat kawan ke?
bercakap tak berenti ke?(oh!!yang ni aku angguk lepas betanye balik~)
ske buat lawak ke?(yang ini mungkin sebab aku bengong barangkali)
tabah ke?
kuat semangat ke?

yang pastinye,ape yang aku boleh cakapkan,RAHSIA DI HATI,TAK SIAPA YANG TAHU..
*duhh!cakap jadahnye?aku taip je kot..

Tiada ulasan: