to all readers,do leave me your comment or suggestion at the shout mix or juz comment it on my entry..i really appreciate that and hoping that i could blogwalking to yours... =)

Ahad, Disember 26, 2010

MeNaN PaDe SuaTu MaSe DoLu ZaMaN PuRBeKaLe




untuk gamba yang seterosnye,sile bace dialog sambil nyanyi-nyanyi okei??bagi feeling sket..






okeh,siape penah men natang ni?bkannye susahpon men die,juz form due kumpulan,satu orang yang kaye(bajet la) satu lagi owang miskin(bukan sekadar harte,tapi miskin kawan juge..)
pastu pegang tangan,bwat barisan panjang-panjang sambil nyanyik-nyanyik lagu kat atas tu jalan la depan keblakang,depan blakang..

bile pikir balik,ntah ape yang sonok sangat maen natang ni pon aku tataw..tapi yang pastinye,bile setiap kali name dipanggil sebagai calon yang terpilih untuk anugerah student paling cun jadi geng orang miskin,bontot idong,mulot sume bende la jadi kembang!(oh ye,hanye org miskin yang berhak buat pilihan nak pilih sape..tiade rasuah dibenarkan!)tapi tataw bile ingat balik,rase time tu cam hepi sangat-sangat..cam donie ni aku la yang ponye ann(walaupon tade kene mengene..)

aku paling ingat game ni..sebab dlu selalu tunggu bas pakcik said awal-awal semate nak gi sekolah awal so dat dapat men game ni ramai-ramai..time tu bdak kelas atas ke klas bawah ke,sume join..mane ade perbezaan kasta-kasta ni..skolah rendah beb..bodoh pandaipon blom taw lagi..cebok berakpon tak kompem berseh agikan..besela,zaman mude-mude-hingusan-meleleh-leleh ala-ala-bo gitu..

tapi permainan budak zaman aku and sekarang ni da telampau banyak bezenye..mungkin lebih kepade yang macam ni:
dari kecik da dilateh men bende-bende tak sehat macam ni...sampai ke binatang pon reti men mende alah ni taw..tak caye tengok nieh:
aku rase mungkin sebab bende alah cenggini la LONDON WEIGHT MANAGEMENT bley dapat income riban-riban tiap bulan kan?sape sokong aku sile angakt tangan expecially pade yang da pi cuko bulu ketiak..

pee/ass:ekceli,aku tetibe teringat zaman aku sekolah rendah..gi sekolah pakai baju kurung + tudung tapi bile sampai je,tudung tros renyuk masuk dalam beg skolah,kaen angkat tinggi-tinggi pastu pi tangkap berudu kat lopak-lopak air kat padang skolah..kool kan?agak-agak budak zaman sekarang ni kenal ke berudu dan budu tu ape?

Tiada ulasan: