to all readers,do leave me your comment or suggestion at the shout mix or juz comment it on my entry..i really appreciate that and hoping that i could blogwalking to yours... =)

Jumaat, Disember 03, 2010

RaNCaNgaN MeMasAk CHef JuLiAnNE JitCHie-DoNuT CoKeLaT

satu hari arini aku dok beselubong dalam slimut..
bajet cam kepompong la..
tunggu mase nak menetas jadik rame-rame yang comei lotey gitu..
ceh!aku tak jadi rame-ramepon aku da sedie comei..
arini aku ngan kakak aku try buat donut cekelat..
aku tolong-tolong je la ape yang patut..
yang pastinye tolong makan la..
muahahahahaha!cokelet!!here i kam!!
okeh2..
ni aku nak nunjuk gambonye...
dapat la dalam 90 keping donut nieh skali bwat..bwat comei-comei je..senang skali ngap tros ilang..

goreng~goreng~goreng
yang ni khas utk ayah aku...sebab ceklat2 ni die xbrape nak suke..
yang ni plak:

khas untuk yang slain dari bapak aku..
mlantak coklet smpai mabuk..bahahaha!


sedap tak??
klo sedap,boleh oder ye..
aku jual murah je..
member nyek pasal..
sebijik sploh hengget..
buy one pree one ok?

pee/ass: aku tak pnah tayang lauk pauk kat kowangkan??sebab sliding door ati aku tak open secare otomatik agi nak blaja masak lauk..sebabnye??aku sendirikpon malas makan nasik...

Tiada ulasan: