to all readers,do leave me your comment or suggestion at the shout mix or juz comment it on my entry..i really appreciate that and hoping that i could blogwalking to yours... =)

Sabtu, Disember 11, 2010

WHaT KiNd oF GuY WiLL FaLL FoR You??

lelaki jenis ape yang akan jatuh untuk aku?
hahahaha~mestila lelaki yang men bola same-same ngan aku..
bleh aku tekel die sampai jatuh teduduk tesungko tesembam..
wiiiiieeehuuuu!!!
tapi ann,pade pendapat aku,aku nak lelaki yang ala-ala cam adam dalam cite adamaya tu..

kalau takpon,aku nak yang macam iqram dinzly yang dalam cite dunie baru tu..
takpon iqram dinzly dalam cite ayoub...

paling koman pon aku nak yang macam farid kamil dalam cite semerah cinta stiletto..
takpon dalam cite anak setan tu...gile la!

baru masyukkk!!!
*angan-angan tinggi beb!
tapi tadi,aku buat kuiz kat pesbuk..
aku dapat jawapan nie:

uhh..korang taw ape yang aku bayangkan?
aku bayang aku dapat cam die ni:

wuu..ala-ala lelaki melayu terakhir gitu!
sedap plok nieh!!!

Tiada ulasan: