to all readers,do leave me your comment or suggestion at the shout mix or juz comment it on my entry..i really appreciate that and hoping that i could blogwalking to yours... =)

Ahad, Mac 27, 2011

when life gives you lemon,make a lemonade


penah tak kadang-kadang terase hati dengan orang?
kalau cakap tak pernah tu,mesti jenis yang tade prasaan lah tu..
lately,aku memang sangat bizi..
sampai bile rase nak terase hati ngan orangpon aku pikir tige pat ploh kali..
membazir tenage otak aku je pikirkan macam mane nak mengecikkan hati ann?

tapi bese la,pompuan...(ye ke aku pompuan??jap aku cek...)
sket-sket nak terae...
terase-terase nak sket-sket..
bile pikir-pikir balik,buang mase je nak pikir bende remeh temeh sememeh ni ann?
baik aku pikir pasal video klip terhangat yang sedang diperkotak katikkan sekarang nie..
betul ke??tipu ke??palsu ke??hebat ke??(erk~)
walaupon kadang-kadang sick and tired of malaysian's politics..
tapi hal semase kene amik taw jugak ann?
so kesimpulannye,bermule saat ini,nak save suare..
jadahnye masuk american idol??
aku nak bepikir bende lain lah!!
banyak lagi nak kene buat dan pikir dari bende-bende bodoh yang menyesakkan kepale aku nie..
contohnye: 
macam mane nak sakitkan hati orang??
macam mane nak menghanjing orang??
lagi fun!!
sile jangan tiru macam aku ok??
muke aku tengah bersedih macam watdefak je kan??


pssssstt:cakap bizi,tapi tangan dok sebok menaip satu lagi entry merapu ann??

Tiada ulasan: