to all readers,do leave me your comment or suggestion at the shout mix or juz comment it on my entry..i really appreciate that and hoping that i could blogwalking to yours... =)

Selasa, April 05, 2011

AKU DITIPU LAGI,LAGI DAN LAGI!

mungkin aku dah terlampau boring sampai nak korek idongpon tade hasil da sebab habis licin aku korek,makenye aku bukak cik gugel,taip 'kenali diri melalui tarikh lahir' pastu tekan enter laju-laju..
pastu kuar la beberape sajeshen untuk aku..
klik punye klik,pastu aku jumpe natang ni:


tak nampak??
klik la kat gembaq tu bagi gemok-gemok montok agar sedap mate memandang...
tak pela,disebabkan aku baik hati hari ni sebab Lily bawak aku gi meranti tadi makenye,meh aku taip balik..
disebabkan aku lahir bulan mac di mane tarikh lahirnye dirahsiekan(bukan 5 haribulan  aw!),make aku take note pasal bulan mac je la..


"Tip Mengenal Diri Sendiri Melalui Tarikh Lahir" Dari Dr.Fadzilah Kamsah.

• Berpersonaliti yang menarik & menawan
ape ko ingat aku magnet ke nak tarik-tarik ni??I taw la I gojes!


• Mudah didampingi
maybe yeah..awal-awal..mungkin jugak sebab aku berduet kot??aku kan kaye....ke sebab aku chumeyl??eley..memalu pule korang nak ngaku..*blushing*

• Sangat pemalu & pemendam rasa
pemalu tu mungkin tak..unless ko suroh aku bagi speech kat depan kelas or buat presentation..secare otomatiknye aku akan sorok dalam kain member aku..buat ape tu,jangan tanye! memendam rase??hmm..yang ni aku sokong 110% sebab dengan semua orang aku nak terase makanan diorang..tapi siyes!nasik goreng kampung sedap woooo~

• Sangat baik secara semulajadi, jujur pemurah & mudah simpati
baik??no komen...jujur??kalau aku jujur,semua orang tak nak kawan ngan aku.tudung kau buruk!mekap kau tebal!gigi kau besi!ceh!!..pemurah??standard la dunie..bile orang blanje cekelat doposenpon akan cakap pemurahkan??cube kalau tak blanje...ade orang cakap pemahal??mudah simpati...mungkin..tak pernah aku tak bagi pinjam dwet aku kat orang..kadang-kadang ade yang pinjam sampai lupe nak bayarpon aku tak bersore sebab aku pikir ini hari die,esok aku pulak nak pinjam tak mo baya..kih3..so,sile puji aku mudah simpati!

Sangat sensitive pada perkataan yang dituturkan & alam persekitaran
maybe that explain a lot why im so emo~~

• Suka pada kedamaian
peacemaker??naah~~~kat umah je kot?

• Sangat peka kepada orang lain
eh!!yani beli baju baru??same dgn aku plak tu!!

• Sesuai dengan kerjaya yang memberi khidmat kepada orang lain
apsal aku amik kos biology nieh???

• Tidak cepat marah & sangat amanah
tipuuu!!!tipu!!!!dan TIPU!!!!!!

• Tahu balas budi & kenang budi
aku cume tahu budi je..member kawan aku kat Matrik..oh..hai Budi Hensem!

• Pemerhatian & penilaian yang sangat tajam
aww~~yang ni betol!!abes sume mamat-mamat yang makan kat meranti tu aku taw diorang pi makan pkol bape..

• Kecenderungan untuk berdendam kalau tidak dikawal
hell yeah!! you dont like when im angry!!

• Suka berangan-angan
nak kawen ngan anak raje...zZz..zzZ...Zzz...

• Suka melancong
Shanghai 2012 InsyaAllah~~

• Sangat manja & suka diberi perhatian yan sangat tinggi
manje dengan diri sendiri je..tade tempat bermanje dah...(so pathetic!)

• Kelam kabut dalam memilih pasangan
ahahahaha~mungkin sebab tu la rebit aku tak pegnen-pegnen lagi sebab aku kelam kabut belikan pasangan untuk rebit aku tu.....dah tetibe due-due eko jantan...sOooOooO  gei!

Suka dengan hiasan rumah tangga
hiasan yes!memasak totally NO!(calon bini mithali sebab jujur...berminat?sile taip ON BINI dan hantarkan ke  @#$%$#@#% sekarang)

• Mempunyai bakat seni dalam bidang musik
nyanyian??mungkin aku perlu cube masok ujibakat ekedemi pantasia lime belas?

• Kecenderungan pada benda yang istimewa & baik
ape yang istimewenye??ape yang baiknye??

• Tidak terlalu moody
..................

...........

......

..
.
.
.
.
.
.
.
.
.

 nampak sangat TAK BOLEH PERCAYE!!!

Tiada ulasan: