to all readers,do leave me your comment or suggestion at the shout mix or juz comment it on my entry..i really appreciate that and hoping that i could blogwalking to yours... =)

Khamis, April 21, 2011

Surat Chenta Untuk Aku..

aku paparkan surat ni bukan nak malukan sesiapa..tapi sekadar berkongsi cerita bersama readers..
janganla buat keputusan melulu macam orang yang bagi surat ni..
malas nak taip panjang-panjang,so here it goes..
(sebelum bace, pasang lagu sedetik lebih by anuar zain kasi feeling ketat-ketat sikit okey?)





semasa awak tak bagi khabar berita,,

saya pernah terfikir untuk bunuh diri..

saya gunakan span untuk ketuk kepala saya..

tak cukup dengan tu,saya guna lidi untuk potong urat nadi..

saya bonceng basikal laju-laju sampai langgar pokok semalu,,

saya makan vitamin dengan gelojoh..

last skali saya terjun bangunan dengan payung terjun

lihatlah betapa pentingnya awak dalam hidup saya..

truly,madly,deeply in lurp wif you,

Mr You-Know-Who

Tiada ulasan: