to all readers,do leave me your comment or suggestion at the shout mix or juz comment it on my entry..i really appreciate that and hoping that i could blogwalking to yours... =)

Selasa, Mei 03, 2011

Gua ade exam tapi Gua Malas Nak Ambik Peduli

kejap lagi nak exam..
paper pukol 9pagi..
dan aku cume tido 2 jam je harini..
kononnye nak berhempas pulas la (padahal the past 3 days sebok dok main jewel quest)
susah kot level yang nieh..

sedih sebab tak dapat gi kenduri tunang akak sedare aku..
sedih sebab tak dapat jadik fotogrefer..
and dengar citer meriah beno majlisnye...
tapi takpe,,baru tunang kan??belom kawen lagik..
papepon,tahniah ler Kak Ida..
Kak Ida dengan anak buah beliau

pasni tak bleyh join geng kaki gossip dah..
hik..hik..hik...

bile la adik beradik aku nak kawen ni??
angah,along..kawen cepat sikit boleh tak??
sepupu sepapat aku

tak sabor den nak jadik fotografer korang nieh..
dengan syarat kowang bagi aku D90 sebijik!
nanti pepandaila aku belajor camno nak gune..
belajo camno nak tangkap gamba korang bagi jerawat-less ok??
hik..hik..hik..

p/s: doakan aku boleh jawab paper exam hari ni..kalau tak,sia-sia je tido 2 jam plus minum nescafe (menempah migrain)..

Tiada ulasan: