to all readers,do leave me your comment or suggestion at the shout mix or juz comment it on my entry..i really appreciate that and hoping that i could blogwalking to yours... =)

Khamis, Mei 26, 2011

Menghembus Nafas Kegembiraan

pagi tadi disebabkan tak ade keje sangat,akupon dengan semangat kesukanan yang tinggi usya la website harian metro online..
usya punye usya punye skodeng baekkk punye satgi aku jumpe article ni...
gile lah bantai gelak aku bace..
tapi kan...
kesian jugak..
agaknye kalau aku ade penyakit macam ni,mahu sepanjang hidup aku dihabiskan mase dengan pengsan je...
sleeping beuty gitu....*sile muntah...

oh ye...
disebabkan aku terlampau stress petang tadi,aku dapat satu idea...
kalau perempuan tu pengsan everytime die gelak,aku pulak nak try simpan setiap nafas kegembiraan aku..
bunyik macam sillykan??
tapi sile lihat bukti di bawah ini...


ha..kan aku cakap aku simpan nafas kegembiraan aku..
korang tak caye!!
kenape aku gelak petang tadipon aku tataw..
nanti aku tanye Yus balik ape yang kelakarnye lah ye...

tapikan,agak-agak kalau sepanjang hidup aku buat gini,mesti aku kene beli banglo sbijik khas untuk simpan natang tu ann??
akukan happy-pergi-bertuah...
kih3..

p/s: sempat belajar sejarah bugis + koarge kejap dengan Encik Zool tadi...happen dat kitorang ni related...haish~fofularla aku lepas nieh...
Daeng Chelak...moyang yang menghubungkan aku dengan Encik Zool..

Encik Zool related to Encik Kamarul...
aku related to Encik Zool..
so korang pandai-pandailah sendiri samekan equation tu ye..

umm..agak-agak,aku dah macam kompem keje kat sirim kan??dah ade orang kuat tue as sedare...kih3...

Tiada ulasan: