to all readers,do leave me your comment or suggestion at the shout mix or juz comment it on my entry..i really appreciate that and hoping that i could blogwalking to yours... =)

Sabtu, Jun 18, 2011

Jatuh Chenta Sebab...

*entry kali ni hanya boleh difahami oleh orang yang pernah jatuh cinta.

sile jangan muntah..bagi aku peluang menjiwang jap..

ada banyak sebab untuk kita menyayangi seseorang tu..
sebab yang boleh menyebabkan kite jatuh chenta kat someone..
selalu yang aku dengar,sebab si dia chantek/cun...
kalau ensem cam Iqram Dinzly ni,memang caer abeslah aku..

ade jugak bagi alasan sebab dia kaye,berpangkat,anak orang berada..
kalau Prince Harry datang meminang,memang aku tak tolak lah!

tak kurang juge ade yang jatuh cinte sebab si die tu berpelajaran tinggi..
err~pandai tak pe..but not nerd..

penah jugak dengar reason dari member-member aku diorang jatuh chenta sebab putus harapan ngan orang lain..err~
yang ni aku no komen..

lain orang,lain reason untuk jatuh chenta..
aku??hurm....
setakat ni,yang aku tahu,aku tertarik dengan seseorang berdasarkan background die..
expecially relationship die dengan family..
orang yang sangat rapat dengan adik beradik ni memang buat aku salute lah!
walaupon aku tak brape suke si Bieber ni but one thing aku salute sebab die protective kat adik die yang chumel ni..


pada siapa-siapa yang relationship hangpa dengan family sangat bagus,boleh isi borang eh??
borang boleh mintak dekat Cik Nana..
oh..pade yang mahu Cik Nana,nanti aku tanyekan kat die ape ciri-ciri kelakian yang die mahu,okeh??
so jangan sedih-sedihla ye..
nak no tepon Cik Nana boleh Pm aku k??

p/s:Cik Nana,aku tabley komen kt blog ko,make aku komen kat sini..Nanti kalau aku terkerat kaki kau tyme nak kerat kaki Her nanti camne??

Tiada ulasan: