to all readers,do leave me your comment or suggestion at the shout mix or juz comment it on my entry..i really appreciate that and hoping that i could blogwalking to yours... =)

Rabu, Jun 15, 2011

Therapy Of The Day

nak kate happy hari ni,boleh lah..
alhamdulillah sebab Allah permudahkan urusan aku..
run gel dan dapat band...
1st tyme dapat band after ubah mase cycle..tapi,,ladder plak ilang..

2nd tyme...ladder dah chantek dah..tp,,,,band plak tak nampak sgt...

itupun lepas dah ubah-ubah sket cycle PCR tu..
okeh,enaf!aku cite panjang-panjangpon,bkan semua orang paampon kan??
betol tak??sape sokong,sile korek idung dalam-dalam!

owh,ekceli,baru balik dari bershopping ngan kakak aku..
tapi,aku tadelah jenis yang shopping sampai 2-3 ribu kuar..
kalau camtu gaye aku shopping,atok aku yang pengarah Sirim tu pon boleh bankurap tahu??
dapatlah dalam selai-due baju..
mane ok?yang ni ke...

yang ni??

bak kate perempuan,shopping itu terapi,kan??
jangan nak pelik-pelik sangat lah kalau aku stress semalam tapi baru nak release tension arini..
kalau ikotkan,kakak aku ajak makan kek sikret resepi..
tapi aku tataw plak roti canai mapley tu equal to kek sikret resepi..
oreo cheese cake =
roti telur mapley

arini baru tawu..

dah lah..penat la gosip..
tataw nak carik pasal dengan sape hari ni..
mesej Nanapon die tak balas..
so aku decide nak majok ngan die lame-lame sampai die blanje aku makan pidza..



Nad,jom majok?


p/s: kalau dapat gayut kejap malam ni,mesti bangun pagi esok tersenyum riang gembire kan?