to all readers,do leave me your comment or suggestion at the shout mix or juz comment it on my entry..i really appreciate that and hoping that i could blogwalking to yours... =)

Selasa, Julai 12, 2011

Jom Bercuti Sementara Tiket Tengah Murah!!


nak bejalan!!salah!salah!salah!
nak pegi bercuti!!!
wah..geram btol aku tengok air asia punye sale ni..
lepas dapat taw,dekat 3-4 kali gak aku pengsan bangun balik sebab tak caye..*noob..
klik untuk cucok botox!

homaigod!!homaigod!!murahnye!!
kalau tak caye cek je dekat website ni..aku tak tipu punye lah!
aku teringin nak gi SABAH..
well,ekceli,aku sangat-sangat teringin sampai mengidam mengandung lime blas tahon tujoh hari untuk pergi ke Pulau Sipadan..
view die chantek wooo!!
homaigod!!this view really make me wanna die in happiness!

jernih giler kaler air laut die!!ikan nak ehem-ehempon malu orang bley tengok...wuuu~
tapi,tiket gi Tawau mahal..
*berbanding gi KOta Kinabalu ajelah..
so aku decide,kalau ade dwet lebih,aku nak gi Pulau Sipadan..
okei tak cadangan aku Cik Piqa,Nana,Fera,Yani dan Kak Yah??
kalau korang tamaw,aku gi honeymoon je lah kat sane..
seret je laki aku tuh...
walaupon die ajak aku gi Venice skalipon aku tamao..
nak Pulau Sipadan jugak!!*sambil hentak-hentak kaki..
huk3...
jom bercuti??

p/s: Tantan,Endon,Yusra,Anis,Aza dan Syifaa...kite gi becuti mane-manepon I tak kesah..uolls nak bawak akak u ni gi Universal Studio pon I on je sebab uolls belanje kan??hihihi

1 ulasan:

Intan Nurul Syazwani berkata...

eerrkk..tumpg cirit..haha