to all readers,do leave me your comment or suggestion at the shout mix or juz comment it on my entry..i really appreciate that and hoping that i could blogwalking to yours... =)

Selasa, Ogos 02, 2011

main nyuruk-nyuruk

dah lame tak hapdet blog..
saje nak hapdet sebab nak bagitau readers yang aku masih benafas kat muke bumi ni..
kenape aku hapdet blog malam ni,sile jangan tanye..
cume terase nak hapdet bile bejauahan dengan orang tu...
tak dapat nak luahkan perasaan same-same..

oh ya..
im proud to say im single but not available...
so what?
ade aku kisah ape orang nak kate??

and hell yeah,plisss la jangan main nyorok-nyorok ngan aku...
awak tu dah besar..
profesional sikit boleh??
buat malu je nak lari-lari dari aku...
nampak sangat ade buat salah sampai nampak muke akupon gelabah anak ayam..
hoyeah!!aku kebal..


p/s: seronok jalan-jalan satu hari main hide and seek~

Tiada ulasan: