to all readers,do leave me your comment or suggestion at the shout mix or juz comment it on my entry..i really appreciate that and hoping that i could blogwalking to yours... =)

Khamis, Disember 01, 2011

welcome back

hai semua!!!
ye aku masih hidup lagi~
tak payah nak hantuk pale kat dinding tak puas hati sebab aku masih hidup..

ok,tomollow got test..
mycology..
sebenarnye macam dah lame gile malas nak hapdet blog...
penah cakap kat my rumet, i just need someone to initiate me to write in dis old dusty blog..
and memang adepon..
ade orang yang membuatkan aku betul-betul marah..
betul-betul terase hati..
well,mungkin sekarang ni dah pandai simpan sorang-sorang dalam hati ann?

and kepada kau,kau dan kau termasuk kau yang tengah duduk atas kerusi depan laptop tu,aku maafkan segala kesalahan korang..
plus aku mintak maap gak...
cume,kalau nak suruh aku macam dulu balik,it may take tyme..
hehe!my brother once said,"only time can heal a broken heart"
sorryla sebab my heart is so fragile..
kbai...


p/s:mengharapkan agar kepala otak ini ade butang delete..

Tiada ulasan: