to all readers,do leave me your comment or suggestion at the shout mix or juz comment it on my entry..i really appreciate that and hoping that i could blogwalking to yours... =)

Jumaat, Januari 27, 2012

Salah Paham

to whom it may concern,,,,
saya betul-betul serius..saya tidak main-main..hari tu kita jumpa kawan saya dah ikut cakap awak..buat macam yang awak nak..tapi tak dapat jugak...saya cube terangkan gune mesej awak marah...awak tahukan sekarang cuti semester??tak kan la saya nak duduk UTM tu sensorang??sayapun ada keluarga juga..hati keluargapun perlu dijaga..seperti yang saya cakap,saya akan balik awal untuk jumpa dengan awak untuk elakkan salah faham...and mesej yang saya bagi tadi bukan bertujuan untuk kurang ajar..cuma mungkin awak membacanya dalam keadaan marah...apa-apa pun saya mintak maaf...

yang benar,
anak-buahmu..

Tiada ulasan: