to all readers,do leave me your comment or suggestion at the shout mix or juz comment it on my entry..i really appreciate that and hoping that i could blogwalking to yours... =)

Selasa, November 20, 2012

Pengalaman pertama

Haha..nak test blogging using phone..al maklumlah..beby baru tak sampai sebulan..aku pulak baru masuk alam pekerjaan..so banyak yg aku nak share kat korang..baru 2 hari keje dah rase macam aku dah bwat telinge kakak aku menanah dengan mendengar cerita cerita collegues aku tu..haha..baru dua hari kenal,tapi aku dah jumpa pelbagai orang..duda,married,nerd,laki orang,kaki clubbing..semua dah jumpa..well,ni lah orang cakap pengalaman bekerja kan..nak cerita malam ni,tapi nantilah..esok keje pagi..badan need rest..plus,nak melayan kehendak cik abang ketipang payung nujum pak belalang ni jap sebelum aku tido..kang kalau tak layan,ade pulak yang merajuk balik Europe..ye dak??

Oh,by the way,post ni khas untuk nad yg tanye asal aku dah lame  tak berblogging..hihi..

Xoxo..publish!

(bajet macam istanbul aku datang suda..)

Tiada ulasan: