to all readers,do leave me your comment or suggestion at the shout mix or juz comment it on my entry..i really appreciate that and hoping that i could blogwalking to yours... =)

Selasa, Jun 22, 2010

MAdhu

next,pasal madu yg baru tibe...
alhamdulillah...dapat gak aku cari madu utk diri aku atawpon dgn lebey tepat ag,bini baru utk AHMAD MUSTAQIM...
bkan ape..mcm yg aritu aku ckp la..
die merengek2 cm baby nk susu...
skunk da dpt,senyap pon...
hehehe
cme xdpt kt tgn dio la..
ade kat aku ag,,
tp at least,da ade la..
yg menjadi masalah aku,adik aku plak merengek2 nk menatang tue..
haish~
kalo aku keje kat bank negare xpela jugak..
ingat aku ni zeti aziz ke??
keje cop dwet je??
dh aku plak naik pning pale pkir pasal menatang ni..
tiap2 arila aku p mlawat mudah.my tu...
*mlawat sedare mare akupon xsekerap mlawat mudah ni taw..
dwet aku da tinggal sket..
cmne nk kawen ni?
haish~
tangguh dlu la jawabnye...

Tiada ulasan: