to all readers,do leave me your comment or suggestion at the shout mix or juz comment it on my entry..i really appreciate that and hoping that i could blogwalking to yours... =)

Selasa, Jun 22, 2010

FIFA World Cup??

da lame xbwat pos baru...
bile sesekali pos ni,banyak bende nk cite...
ok..utk post kali ni,bia aku ckp pasal demam piale dunie yg tgh blangsung skrg ni..
ala2 siaran langsung gitu..


klo nk diikutkn,aku tade la minat sgt bab2 bola ni...
nk kate EPL tu aku layan pon xjugak..
nape aku MU?sbb abg aku MU kowt..
mane la nk kenal player2 dowg tu..


tp sejak world cup ni,ntah angin pectoris ape tah yg datang,tetibe TERlayan plak..
besela..mcm tgk cite drama..
klo da tgk satu episod,mesti nk tgk sampai akhir an??
cmtu la jugak worlcup ni bg aku..
da tgk mexico VS south africa,mesti nk tgk sampai abes..

nk taw sape yg mng..


mexico


VS

south africa



dgn sbb itulah,tepat pkol 7.30mlm,10mlm n 2.30pg,aku akan tecongok depan tv..
ngantok tu toksah cite la..
mcm2 air aku da bwat nk bg tahan ngantok..


team pilihan aku??
ntahla..
tp aku pilih brazil...


argentinapon bley tahan la..


sbb ade messi yg sgt lincah ++ cumei...
~lionel messi~


tp team south africa bg aku okei gak ah walaupon dowg baru masok worldcup ni..
sbb ade dio ni kot:
~tshabalala~


tp keeper pilihan aku,keeper afrika slatan,khune..
~itumeleng khune~


tp sayang die da kene red card yg bg aku xspatotnye kene...
same cam kaka yg bg aku cm bodoh je owg yg membuatkn die kene 2nd yellow card..
marah jugak la aku tyme tgk tu..
*emosi telebey plak...ahahahaha~


xsaba nk tgk sape menang..
sbb stakat ni :
mus sokong england ngan spain
aku sokong brazil dan german(tp cm hampeh dah)
kyo sokong argentina ngan ape ekk??lpe la..
kite tgk sape yg pandai pilih..
ahahahaha!

Tiada ulasan: