to all readers,do leave me your comment or suggestion at the shout mix or juz comment it on my entry..i really appreciate that and hoping that i could blogwalking to yours... =)

Selasa, Ogos 17, 2010

kalau lagi....

borink gile arini...
nk2 plak xde klass..
*bile ade klas,xmo dtg,bile xde klas bowink plak..pejadah la ann?
balik pas isi borg LI online td,ngan segale xde kejenye,aku ngan nana n syuk men jalan2 naik bas..
*sumpah da tade keje len dah..
mle2 kitowg naik bas KTC,K9,K10..
pastu turun kat FAB..
naik plak bas KDSE,KTGB n KDOJ..


pnye sonok jalan2 sambil karok dalam bas,sampai kt KDOJ,abg drebar tu suroh kitowg turun..
*dgn paksaan dalam senyuman..
ngan tcengang2 n tpinge2 nye,kitowgpn turun la..
da la kolej laki kot..dem!
last2 abg tu patah balik an amik ktowg?
mungkin nmpk mke sposen ktowg ni kot..
pas naek tu,turun balik kt FAB..
satgi shuk ckp,da malas nk maen2 bas ag..
nk tunggu anip balik dr library je tros g bazar..
tyme tu dalam pkol 4.30++ la
*bley je klo nk p bazar..saje gedix..


tgh2 tunggu tu,3-3 owg mendiamkn diri..
sampai la tetibe aku ckp kt shuk,
"kalau aku dapat kete t,tgk la..aku nk kua sowg2..jalan sowg2"
shukpon pndg aku mke blur..
n act,akupon xpaam nape aku ckp cmtu..
mungkin sbb jeles tgk mamat2 yg mrempit ske2 ati naik moto depan aku an..
saje bikin wa panas..
dan disbbkn azam tu la,ari ahd minggu lepas,aku tros p kursus KPP..
semangat nieh~
ade kete t,anytyme aku kua..
ikot mud la bebeh~

Tiada ulasan: