to all readers,do leave me your comment or suggestion at the shout mix or juz comment it on my entry..i really appreciate that and hoping that i could blogwalking to yours... =)

Selasa, Ogos 17, 2010

KhATaM Al-QUraN

ape nk cite ekk?
hahaha~
sbnrnye nk gtaw,start bulan pose ni,ehhh!salah2!
dr sblom bln pose ag,aku da cbe utk  mengkhatamkn diri aku ag skali..
cme tyme bln pose ni la cm semangat sket ann?


ni la quran mini yg ade kt bilik..
comel an?besa tapak tgn je..
tapak tgn aku ag besa ar kirenye..
hehehe
n alhamdulillah,aku dpt dekatkn diri ngan tuhan,lpe skejap masalah2 kat dunie ni..
bak kate kak sally"manusie ni banyak menghabiskan hayat die dgn memikirkn bende2 kcik yg xspatotnye dpikir"
lebey kurang cmtu la katenye..


nota kaki: xperlula masalah nk dicritekan pade org lua nk2 kpd mereka yg berlainan jantina..anda fikir anda                                                                                        rapat dgn mereka?well,fikir lagi skali..kalau disbbkn 'kerapatan' anda tu boleh membawa kpd kemusuhan dan bad thinking owg pade diri owg lain,baik xpayah anda berpura2 bermuka2 baik pada si mangsa ok?
hilang terus kepercayaan pada org yg bajet rapat tu dan org yg dicritekan tu..
ape2 yg anda lakukan,pkir panjang dlu ok?sian plak aku kepade org yg menceritekan ni..


renung2kn dan slamat beramal~

Tiada ulasan: