to all readers,do leave me your comment or suggestion at the shout mix or juz comment it on my entry..i really appreciate that and hoping that i could blogwalking to yours... =)

Rabu, Ogos 18, 2010

QuOTes BWaT SaHAbATkU...

"disaat kamu kesal ngan sikap sahabat,kamu jangan hanya mengingat sifat buruknya sahaja...sebaliknya,jadikanlah perkara itu sebagai satu pengajaran untuk menjadikan hubungan persahabatan kamu menjadi semakin erat.."

"nilai persahabatan diukur dengan kejujuran,bukan dengan kebendaan..
jadilah ubi yang bertutup rapat bukan kek yang berkrim tetapi dihurungi lalat"

"sahabat yang tidak jujur ibarat dapur yang berhampiran..jikalaupon kamu tidak terkena jelaganya,pasti kamu akan terkena asapnya"


"sahabat beriman ibarat mentari yang menyinar.
sahabat yang setia bagai pewangi yang mengharumkan.
sahabat sejati menjadi pendorong impian.
sahabat berhati mulia membawa kita ke jalan ALLAH"

nota kaki: aku xbrape pandai utk menyetelkan masalah kamu..aku cume mampu mendengar dan membantu kamu sedikit sebanyak dengan nasihat yg xseberape dr insan yg tidak sempurna..cume ini yg dapat aku bantu utk buat kamu rase sedikit senang hati..walau apepon,aku sentiase disini utk membantu kamu..
nombor telefon aku tidak pernah berubah..persahabatan kite akan kekal selam2nya..
INSYAALAH~

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Good brief and this fill someone in on helped me alot in my college assignement. Thanks you seeking your information.