to all readers,do leave me your comment or suggestion at the shout mix or juz comment it on my entry..i really appreciate that and hoping that i could blogwalking to yours... =)

Isnin, Oktober 25, 2010

aRNab Dan MaNUsIe

aku rase,bkawan ngan arnab ni lagi bez la...
arnab xreti menyakitkan hati kau...
arnab juge xreti ngumpat aku blakang2(klo adepon,aku xkn paam n taw..=) )
arnab slalu bwat aku hepi..
arnab pandai amik hati..
arnab juge slalu menjadi peneman aku  kat bilik..
arnab xpnah makan xajak aku..(well,sbb aku yg bg die mkn ann?)
arnab xpnah lupekan aku(sbb klo aku lepaskn diepn,jauh mane die lari,die akan dtg balik kat aku)

skrg kowg da paam beze arnab ngan manusie??

p/s:aku hanye suke arnab...walaupon manusie tersebut kategori arnab yg ini:






aku ttp xske..sbb die ade darah manusie..

Tiada ulasan: