to all readers,do leave me your comment or suggestion at the shout mix or juz comment it on my entry..i really appreciate that and hoping that i could blogwalking to yours... =)

Ahad, Oktober 17, 2010

oh La lA~mY TasTe

WARNING:ENTRY INI SGT MACAM HARAM SAMPAHNYE!

baru hari ini aku rase aku nk ckp:

"aku mmg xdigemari oleh lelaki2 yg lebey kurang sebaye ngan aku...tp aku pasti aku digemari oleh lelaki2 yg lebih tue dr umur aku..jgn tanye aku kenape..sbb aku sendripn tataw."

serius..aku xauta..tp ni la kenyataan die..tyme nk g dinner KFK last sem,ade bdak ckp kat aku cmni..tp aku xingat sape..sbbnye:aku bleh buat pakcik bas yg emo mke cemberut tu btukar senyum semanis coklat kedbury..aku xbagikpon nasik kangkang mahupon kangkung yg arnab aku mkn tu..aku xdela sekeji tu utk bwat owg jadi suke kat aku..


cme aku bleh katekan,aku serasi ngan dowg...

p/s:mungkin lepas ni aku boleh bkire2 nk tekel sugar daddy sampai jatuh tersembam kat tanah kot?

Tiada ulasan: