to all readers,do leave me your comment or suggestion at the shout mix or juz comment it on my entry..i really appreciate that and hoping that i could blogwalking to yours... =)

Ahad, Oktober 17, 2010

semakin hari semakin lampi..

td aku kua..
ngan kyo ngan mustaqim..
cm bese la..
klo da be3,mestila aku yg kene buli ann?
tp ape yg aku nk cite kat sini,aku sekarang ni sgt3la LAMPI..
ataw dalam erti kate yg bg owg paham sket,AKU LAMBAT PIKAP!
oh menn..
akupon pasan gak..
hari 1st aku g men beskal ngan yaya tu,dkat 5 kali aku dok tanye yaya ape die ckp..
aku xpaam..
padahal die ckp simple gile..
otak aku yg loading gile varvi..
*bese laptop klo loading,sbb die berat..byk input..tp nk kate dlm otak aku ni byk imput,cm ciput je??ke memory aku ni 256Mb je??

ade skali tu,nk2 kalo aku lepak ngan shuk,mmg jenuh die kne ulang byk kali sbb aku xpaamdie ckp ape..
nk kate die ckp bahase arab,aku bleh brani jaminnye die xreti lgsg pom..
*ke sbb tu aku jd xpaam?ntahla..akupn jd makain xpaam ape yg aku xpaam sbnrnye..
bahase jawe??xjugak...
ntah la..otak aku da semakin lambat mentafsir bende2 ni..expecially yg negatif,yg kuning2..(kot??)
tp alhamdulillah la,sbb stakat ni ape yg aku blaja kat kelas sng aku dpt tangkap..
*itu yg plg pentingpn kn??
nk2 kalo aku datang mud nk hokus pokus gile babi kat lecturer..
tyme2 cmtu,shuk bising kat seblah ngan nana pn aku malas nk layan..
padahal klo datang tyme nk meNYETAN dan meNGIBLIS aku,masok kelas otak kosong,kuar kelas otak bleh jd -5.89 aw..
mane xnye klo da borak2 tu mesti mende2 LAGHA yg aku ske bualkan?
ahahaha~sendiri pikiaq la ann?

tadi mustaqim ckp,asal aku makin lampi?
and keLAMPIan aku makin teserlah semenjak buah ati aku ilang..
ala..cite sal buah ati aku ilang tu la..
klo xbace lg,sile klik sini.
ntahla..jawapan aku sng je..
xpela..
susah nk sakit ati bile otak lambat proses sindiran2 owg..
tade la cepat je nk men TACING2 ni..

bkan ape..dah nk dekat exam ni,trase,merase dan dirase itu slalu mmbuatkan aku stress..
aku tataw la kalo kowg..
xleh silap sket,mesti NAK EMO!
nk tuka jd IJO..
okeh..itu aku yg dulu..
untuk sem ni dan stakat ni,aku xde plan nk ke arah tu lagi..
xplan nk menghambat owg lagi so far..
mungkin sbb skrg ni aku pgg prinsip,MALAS NAK PIKIR..
dats y la aku rase tng+LAMPI BANYAK..
xpela..
klo kelampian ni membawe kepade kebahagiaan aku,y not aku trime ngan hati terbuke je ann?


p/s:layan barney ngan fluffy lg bgos..
tade aku sakit ati dr melayan owg yg ske menyakitkn ati..
dr aku tuka jd cmni:
lebih baik aku pilih jd cmni:
seswai ngan kechumelan aku ann?

Tiada ulasan: