to all readers,do leave me your comment or suggestion at the shout mix or juz comment it on my entry..i really appreciate that and hoping that i could blogwalking to yours... =)

Selasa, November 30, 2010

eNCiK BeBiT BuaT SaYe BaNKRuPT (^_^')

lately bebit aku macam mogok je gayenye..
pallet yang aku letak dalam wtempat makanan diorangpon diorang jeling je..
mungkin bosan kot??-monolog dalaman..
tengah hari tadi aku ajak kakak aku ke pet shop..
kebetulan die cuti..
kitorang gi la jelajah pet shop di sunway pyramid..
seronok jugak la masuk tu..
macam nak histeria gile jugakla aku dibwatnye..
aku pusing-pusing..
mencari makanan selain pallet,vitamin,mainan dan juge shampu(yang mungkin juge spray untuk mereka)..
haish..takde ke orang untuk aku tanye ni??
last-last aku heret jugak sorang brader tu suro layan segale soklan aku..
aku tak kire!
last-last die suggest kat aku bende ni memandangkan aku blom pernah bagi kat bebit-bebit aku menatang ni..

alhamdulillah la..
buy one free one..
dapat aku due peket dengan harge RM15.90...
dan aku beli juge multivitamin untuk diorang dalam bentuk liquid..
(aku sendiripon tak makan multivitamin aww..)
balik tadi aku cube bagi diorang multivitamin dan hay tu..
banyak jugak diorang makan..
berselere btol jumpe makanan baru ye?
oh..
aku juge ade belikan diorang bola loceng..
mane taw bebit aku boleh jadi pengganti david beckam satu hari nanti..

pee/ass:   aku dikategorikan pokai sekarang..tapi kalau bab-bab beli barang untuk rebit aku ni,aku tak boleh kawal nafsu..(^_^')

Tiada ulasan: