to all readers,do leave me your comment or suggestion at the shout mix or juz comment it on my entry..i really appreciate that and hoping that i could blogwalking to yours... =)

Khamis, November 25, 2010

meREpEk LaGiiK

heh!
wat de bladi hell?
exam aku berakhir esok..
tp aku suda tade semangat untuk study..
mungkin sebab gi tengok heri poter aritu??
owhh...aku sangat mahukan lelaki berbadan seperti Ron..

eksheli..aku tade la peminat kipas susah mati heri poter pon..
tapi aku ske jugak layan mubie2 die..
cume aku xhengat sangat cite2 die yang dolu2..
mungkin sebab aku nengok cite die tak hekot turutan..
make memori dalam minda aku yang sedie sempit ruangnye ini tak banyak yang aku bleh kaitkan..

lainla cite chronicle of narnia..
cite ni memang aku layan gile..
siap nanges2 kuar hengus taw...
punye la jijiknye bile aku ingat balik..
cite je kot..
hahaha!tp sbb bez ann?
aku layan je ah..

so bagi sape2 yang tak tengok heri poter agi,gi la tengok..
sumaph bez..
sebab nanti ko akan jadi tak sabar2 nak tengok sambungan die...

pee/ass: filem wajib tgk lepas ini:repunzel,ngangkung,chronicle of narnia..2alam??xpayahler...bazir dwet krajaan je aku g nengok..

Tiada ulasan: