to all readers,do leave me your comment or suggestion at the shout mix or juz comment it on my entry..i really appreciate that and hoping that i could blogwalking to yours... =)

Sabtu, November 06, 2010

yang keduaxxx #2

haha!bile nk cite sal die mesti rase nk gelak..bkan ape..cmne aku bleh ngan diepon aku sendri tataw..bermule dr teman aku borak2 je dlu kat matrik..jpepon xpnah..die la gatai p amik no phone aku dr bdak kelas aku..tyme aku knal die tu pon,die still ade awexx ag..so aku juz nk jd friendly..

dtakdirkn yg kmj tupn xde la besa mane..kebetulan die ni adelah ketue LDK mmber baik aku..dak klass aku gak ah..so dr mmbr aku tu la aku dpt taw sal die..lepas jpe dan bkawan,aku jd selese ngan die..mungkin sbb die ni sengal nk mampuih kot??layan die cm srupe layan bdak2 la..sbb die bajet comeil..tp aku suke.. ;D dala kitowg bahasekn diri kekanda-dinda..sweet ann??tp tyme aku ngan die,aku xingat byk pristiwe sgt la..bile kitowg kapel,bile kitowg clash..sume aku xingat..tp aku juz ingat reason ktowg clash je.tp xpela..as long die hepy,akupon hepy gak ann??die la the only one my-EX yg aku bleh jdkn kawan..(sbb slalunye,aku mmg lambat sket nk baik balik ngan EX aku..n jgn tanye aku kenape..dgn EX aku yg 1st tupn baru2 ni baru aku contact balik die)

kebetulan abes matrik,aku dpt satu u ngan die..nasib la kolej jauh..owg ckp ktowg ade jodoh??nehi!sbb bg aku,die sgt seswai utk jd kawan aku je..n paling aku xgemo skunk ni die da stat smoke..ok kwn2..ade sesape ade idea x nk suro aku bwat cmne supaye die benti smoke??hambat die ngan batang penyapu okei x??
ok,gamba beliau tpakse dirahsiekan sbb aku masih mahu mengekalkn psahabatan ngan beliau..
bani2...

Tiada ulasan: