to all readers,do leave me your comment or suggestion at the shout mix or juz comment it on my entry..i really appreciate that and hoping that i could blogwalking to yours... =)

Sabtu, November 06, 2010

yang pertamaxx #1

ohh..
aku kenal die melalui mssd..well..bdak skolah aku gak..tapi aku tuwe setaun dr die..yg pertamela katekan..lame jugak la..dekat 2 taun gak..kalo tanye aku pasal die,banyak bende aku ingat..tarikh kapel:13/12/2005
tarikh clash??23/8/2007.name pnoh?dok mane?kegemaran die?sume aku ingat smpai skunk..1st love la ketekan..tempat 1st kitowg datingpn aku masih ingat..sng cite aku ingat sume sal die..sbb ape??sbb die yg PERTAMA..die cukop perfect..bg aku la..cme slek nye sbb die mude dr aku...

dlu tyme skola,aku xsemewah skunk..walaupon aku antare penerime biasiswa kat skola tu(yg 6 bulan dpt la 300,dimane bg aku,sebulan 50 hengget hangguk ko nk makan ape jadah?)die la yg jd sugar daddy aku..ok ingin aku nyatekan disini,aku bkan kaki kikis mahupon kaki bangku..tp die yg bg..aku ingat dlu ade skali tu tyme raye xmampu nk bli baju raye..last2,die sanggup turun shah alam petang raye semate sbb nk bg aku baju raye yg same kaler ngan die..sweetkn die?

ok enaf bende2 ngarut ni..last2 kitowg putus..sbb ape,aku pon xpasti..redha gak la sbb sblm tupon aku yg gatai2 p minx putus smpai 2x..last2 die kapel ngan bdak yg namenye nabila klo xsilap..smpai skunk kot...aku doakn diowg panjang jodohnye..t bleh aku p umah die merase nasik minyak die plak ann??
ahahaha..ok..ni la satu2nye gamba bdak tu yg aku ade smpai skunk..

amacam??ensemkan die??
bwat IZZAZ NAQIUDDIN ZAMROSE NASRI,time kasih sbb byk tolong aku dulu..aku doakn yg terbaek utk ko! ;)


p/s:post2 aku pasni aku nk cite sal yg #2,#3 dan yg bongsu,#4

Tiada ulasan: