to all readers,do leave me your comment or suggestion at the shout mix or juz comment it on my entry..i really appreciate that and hoping that i could blogwalking to yours... =)

Rabu, Disember 08, 2010

aKu MaHu BeBeL SoRaNG-SoRaNG Di PaGi HaRi

aku suke bwat bengong..
bagi aku,bengong-bengong itu cute..
malah bleh menghepikan orang disekeliling kite..
aku suke buat orang gelak..
aku suke hidupkan suasane dengan ketawe..
aku suke ketawe..
walaupon orang cakap gigi aku tak lawa..
so,ade aku kisah??

aku suke besosial..
bkan yg sooooo sial tu la...
aku ske menambahkan kenalan..
aku suke bekawan..
and aku akui kebanyakan kawan aku terdiri dari lelaki..
bukan gedik ataw mengade-ngade,cume aku selese dgn mereka..

aku suke menaip..
sebab dulu tyme skolah,klo aku ade masalah,aku akan tulis dalam kertas..
kemudian aku campak luar tingkap dorm..
dirumah juge aku pernah ade the book of angry..
sebab setiap kali aku marah,kat atas kertas la aku akan luahkan..

tapi sekarang,aku sudah ade blog..
aku suke cakap yang bukan-bukan dalam blog...
aku bebel-bebel..
sampai orangpon jadi malas nak bace..

aku suke traffic blog aku yang berpusu-pusu(walaupon xde la bz nak mampos)
aku suke orang kuar masuk blog aku..
aku suke orang stalk blog aku..
aku suke kamu yang membace..
memang aku suke sangat-sangat..

jadi,mari kite kapel?


pee/ass: maaf..entry kali ni aku taip sebab aku bosan..sekian terime kaseh..(^_^')
*malas nk tuka font jadik kecik balik..

Tiada ulasan: