to all readers,do leave me your comment or suggestion at the shout mix or juz comment it on my entry..i really appreciate that and hoping that i could blogwalking to yours... =)

Rabu, Disember 08, 2010

HaNDPhoNe iTu TaK PeNTiNG... BeRuKBaND iTu WaJeB!!

sejak akhir-akhir ni,aku rase handphone aku macam tak penting sangat jek..
letak rate-rate..
bile nak gne baru col carik-carik kat mane die men nyuruk-nyuruk..
ebat btol..
da tige empat kali aku kuar lupe bawak handphone..
tak kurang juge bile aku ade di rumah bawah dan handphone aku pegi becuti entah kemane..
klo korang col tetibe ade sore laki yang angkat,jangan gelabah okeh??
itu mungkin adik aku..
yang lebih mengambil berat pasal handphone aku bebanding aku sendirik..

agaknye,camni lagi bagos kot..
tadela handphone aku asyik tinggal pi bagi kat orang ann?
at least ilangpon,ilang dalam rumah je..
bleh carik balik
*itupon klo adik aku tak pi jual kat member-member die la..
boring siyot...
handphone aku tak bunyik-bunyik..
kalau dulu mungkin aku jadik heran..
tapi semenjak pkai handphone nie,

aku jadik tak kesah..
pasai payah bebeno nak menaip..
taun depan maw beli kekaseh hati yang baru la..
boleh tak??

tapi aku rase klo sepanjang cuti ni berukband aku tade,putus hrpn aku weh..
rase cam nak terjun bangunan klcc je..
boring dow kat umah!!
lagipon,klo tade beruk band aku ni yang ala-ala macam siput band mahupon kangen band,make tak hapdet la blog aku ni aw...

pee/ass: my sugar daddy says,amik la handphone mane-manepon yunk...abg blanje...
hanphone gini pon boley..

sile3..ikot citerase ayunk la..
*khayalan sahaje..harap maklum..

Tiada ulasan: