to all readers,do leave me your comment or suggestion at the shout mix or juz comment it on my entry..i really appreciate that and hoping that i could blogwalking to yours... =)

Jumaat, Disember 17, 2010

HaRi iNi HaRi BeRaNaK iNCiK KHaiRuL SHaZuaN..My DeaReST FWeND


aku kenal die time camping wilderness..
kebetulan kitorang satu kumpulan walaupon datang dari daerah yang same..
since dari camping tu,aku tak penah lost contact ngan die..
aku lebih rapat ngan die bebanding member-member laki bdak skolah aku..
aku lebih rapat ngan die berbanding member-member laki bdak unibesiti aku..


kalau nak diikutkan,aku ngan die sepatotnye satu matrik dlu..
kitowang dapat tawaran same-same kat matrik johor..
tapi sebab aku cakap ngan die,"ahh..aku tamo la same-same matrik ngan ko" tros die amik keputusan untuk trime tawaran buat diploma kat UTM KL..
huhu!keji ann aku??dan sangat memahamikan die?
aku men-men je waktu tu padahal eksaited kot dapat matrik sesame..

bile aku sambung bwat degree,aku dapat kat UTM gak..
awal-awal tu agak eksaited gak ah sebab ingat same ngan die..
satgi bile usya tempat,aku dapat kat SKUDAI bkan kat KL..
tapi tak pe...aku tak kesahpon dapat same ataw tak sebab aku taw pesahabatan aku ngan die bukan sebab same tempat belajar je..

selalunye,kalau aku dilande masalah,die la antare orang pertame yang akan aku carik selain adah ngan fida..
dan selalunye,bile aku ngadu,die mesti sakitkan hati aku balik..
paling-palingpon die akan cakap padan muke..
sakit ati kan??tapi aku tak kesah..
sebab aku sakit hati ngan die tu la aku bleh lupekan skejap problem aku tu..
and selalunye,kalau time aku tepon die nanges-nanges,lepas aku abes tepon die,mesti aku bleh gelak-gelak balik..
magikkan die?yang bleh bwat aku camtu cume die ngan patu je..
sebab masing-masing masuk air..
sengal + gile..

sekarang ni die tinggal lagi satu semester je..praktikal..
lepas tu die akan sambung buat degree..hehehe
kalau ade rezki,die masuk UTM same ngan aku..
akalau ade rezki lah..boleh la aku paw die slalu kan??
ade jugak orang aku nak buli nanti kat sane slain yani..
hahahaha!

neway,dihari beranak die harini,aku juz nak wish:





pee/ass: aku baru ingat nak ajak kau hangout same-same sebab aku nak blanje ko kek..tapi kek hero je la..
taw-taw je ko da sampai teluk intan..kire cam tade rezki la tu ea??

Tiada ulasan: