to all readers,do leave me your comment or suggestion at the shout mix or juz comment it on my entry..i really appreciate that and hoping that i could blogwalking to yours... =)

Jumaat, Disember 17, 2010

oHh BaHaGieNYe DoNie CuTi SeMeSTeR KaLi Ni..

cuti semester kali ini,sangat seronok..
seronok pasal ape,akupon tataw..
tapi yang pastinye,aku rase bahagie je duduk rumah..
walaupon kadang-kadang selalunye tu,aku sangat boring..
tapi nak tahu sebab ape aku rase aku bahagie dan hepi??
sebab,sepanjang cuti ni,banyak bende baru or aku da lame nk try,aku da try..
contohnye:

  • belajar masak
  • belajar drive
  • kemas rumah dengan bersungguh-sungguhnye(bkan la bemaksud seblom-seblom ni aku tak kemas rumah,cume cuti kali ni,aku jadi sangat berie untuk mengemas)
cuti kali ini jugak mendekatkan aku pade member-member lame aku...
aku ajak diorang hangout kat genting actually but diorang agak susah sikit nak gi jaoh-jaoh ann..
maklumla..pompuan..
so,rancangan tu tak jadik..
last-last aku ajak gi time square je..
itupon dari dalam 20 orang aku ajak kuar same-same,last-last kitorang keluar betige je..
aku,fyda,yana..

dengan diorang bedue ni,tak payah cakap la..
memang aku slalu(tiap-tiap sem) lepak ngan diorangpon kalau aku balik rumah..
expecially si fidabon tu..

aku ingat maw ajak diorang gi singapore la nanti..
macam bez ann?ajak fyad skali..

oh ye..dalam planning sekarang,aku nak gi ice skating,bungee jumping and wall climbing..
macam fun kan bunyiknye?
aku nak try lah!
if i keep doing what ordinary people do,so there's no different between me and them right?
so aku nak try something new..and fun!and exciting!
ade sape-sape maw join venture??

pee/ass:semalam yana senaraikan shopping complex yang die dah pegi sepanjang cuti..hari ni aku baru nak berkire-kire shopping complex mane yang aku da pegi sepanjang cuti ni.
mid valley skali
jusco bukit raja empat kali kot??
tesco shah alam sekali
giant shah alam sekali
pasar stadium skali
plaza alam sentral skali
sunway pyramid skali ke due kali ntah
*bapak ah!!macam tak reti dok umah je ann?

1 ulasan:

yana berkata...

haha..ade muke aku laa!kui3..
wah...mmg kompem x dok umah ko ni..asik jalan je...sile rase besalah mcm aku..besalah ke???hak3
-yana-